08 Kasım 2012

Black or White

Herkese merhaba,
Dünkü yağmurdan,çamurdan,fırtınadan sonra bugün güneş yine yüzünü gösterdi:) Soğuk bir derece çekilebiliyor ama yağmura hiç katlanamıyorum.Bir yandan çamur sıçratmayayım diye uğraşırsın,bir yandan saçın bozulmasın diye kapatmaya çalışırsın hele birde rüzgar şemsiyeyi ters çevirince yolun kenarına oturup ağlamak geliyor benim içimden...
Bugünkü güneşi fırsat bilerek açık renk elbise giyeyim dedim.Ben balon etekleri herzaman çok sevmişimdir.Hem kilonuz varsa göstermez,basenleri kapatır.Hem belden tam oturduğu için beli ince gösterir.Kısacası rahatlıktır.Bende bu elbisemi çok ama çok severek giyiyorum.Yalnız bugün bir değişiklik yaptım ve bordo ruj sürdüm.Sezon trendini bende bir kenarından yakalayayım istedim:)Bakalım beğenecek misiniz?

Sevgiler









Elbise / Dress : Topshop
Ayakkabı / Shoes : Charles Keith
Kolye / Necklace : Twist

4 yorum:

  1. Elbise sana çook yakışmış!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) Beğenmene çok sevindim

      Sil
  2. Bu tarz elbiseleri çok beğeniyorum, kolyen de çok uyumlu ;)

    YanıtlaSil
  3. siten güzel ama eksik olan resimlerde tıkladığında büyüyor diğer siteler tıklıyorsun kocaman oluyor detaylara bakıyorsun rahat rahat burda olmuyor küçük resimler hep yada ben yapamadım

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)