30 Kasım 2012

Kışa Merhaba


Bu çekimi Çarşamba günü,öğle tatilinde yaptık.Öncelikle şunu söylemek istiyorum hem sabah 09.00 akşam 18.00-19.00-20.00 belli olmuyor şeklinde çalışıp hem spora gidip hem aile ziyaretlerini ihmal etmeyip hem de arkadaşlarınla sosyalleşmeye çalışıp birde üzerine blog yazmak beni bazen çok zorluyor.Ben bazen bunları yapmak için 24 saati yettiremiyorum kendime.Bloguma daha fazla vakit ayırabilmeyi çok isterdim,eminim ki çok daha iyi şeyler çıkabilirdi ortaya.Öğle tatillerinde vakit buldukça çekim yapmaya çalışıyorum.Sabahları alelacele evden çıkarken son anda birşeyler takmaya çalışıyorum.Zor...
Çarşamba günü bu çekimi yaparken tam anlamıyla titredim diyebilirim.Havanın bukadar soğuk olacağını tahmin etmemiştim.
İş kıyafetlerinde sınırı çok fazla zorlayamıyorsunuz,biryerde artık tıkanıyor.Çünkü sınırlarımız ve yasaklarımız var.Bu sınırlar içinde kombin yapmaya çalışmak da gerçekten zor.Takılar bile belli bir sınırı aşmamak zorunda.Benim gardolabımda buaralar tıkanmış durumda.İki dolap eşya arasında nedense hiçbirşey bulamamaya başladım.Sanırım kış alışverişinin zamanı geldi.
Bugün siyah önü pileli eteğimle krem rengi yakası kendinden işlemeli bluzumu kombinledim.Kışın en sevdiğim yanı kıyafetlerin opak çorapla birleşmesi,sanki bir bütün oluşturuyorlar.Güzel birşeyler yapmaya çalıştık bakalım beğenecek misiniz:)






 
 
Etek / Skirt : Herry
Bluz / Blouse : Koton
Kemer / Belt : Herry
Ayakkabı / Shoes : Charles Keith
Bilezik / Bracelet : İpekyol
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)