22 Kasım 2012

Bir Ofis Günü

Herkese Merhaba,
Dünkü şu yazımda saks mavisinin bu sezon nekadar sevildiğinden,ağırlıklı olarak siyahlarla kombinlendiğinden bahsetmiştim.Bugünde bu yazıma güzel bir örnek vermek istedim:) İşyerinde rahatlık benim için çok önemli.Bütün gün yoğun ve stresli bir ortamda çalışırken üzerimdeki kıyafetin beni rahatlatmasını ve kendimi iyi hissettirmesini beklerim.O gün giydiğim şey içime sinmezse biran önce akşam olmasını beklerim eve gidip üzerimdekilerden kurtulmak için.Nekadar huzursuz birgün olur.Size de böyle olur mu bazen? :) Bazı öğle tatillerinde eve gidip üzerimi değiştirdiğimi bilirim:) (İşyerine yakın olmanın faydaları)
Bugün, hem bu kasvetli,yağmurlu,karanlık havayı biraz aydınlatmak hemde rahat birgün geçirmek için saks mavisi,karpuz kol elbisemi tercih ettim.Buaralar siyah kolyemi çok fazla üzerimde gördüğünüzün farkındayım ama en kısa zamanda kendisine siyah yeni bir arkadaş almayı planlıyorum:)
Not: Kötü giden havalar yüzünden kapalı alanda,iki metrekarelik merdiven arasında fotoğraf çekmenin sevimsizliğini anlatamam.Binadaki kamerasız tek yer merdivenlerimiz:(





Evet biraz fazla gülmüşüm:)


Elbise / Dress: Hareem (Astoria)
Kolye/ Necklace : Twist
Buarada rujumu soranlar var.Rujum Avon dan.Kardeşimin tavsiyesi ve hediyesi.Okadar güzel bir kokusu ve okadar hafif bir yapısı var ki,varlığını hissetmiyorsunuz.

8 yorum:

  1. çok güzel çok beğendim. çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim. çok şış olmuş

    YanıtlaSil
  3. İlk önce sana saks mavisinin çok yakıştığını söylemem gerekli. Bu arada kolyene ayrıca bayıldım ;)

    YanıtlaSil
  4. Canım benim çok teşekkür ederim:) Saks mavisine daha çok şans vermeliyim o zaman:)

    YanıtlaSil
  5. çok şıksın blogunu yeni keşfettim
    ben de beklerim ;)
    http://prettyinpinkbride.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. bıraktığın yoruma sahsen tesekkur etmek istedim. ben de boyle bir dalıp tum blogunu okuduğum bloggerlar oldu bir baskasında aynı etkiyi yaratınca b
    cok mutlu oluyorum. boyle yorumlar zaman zaman alıyorum sanırım o zaman değiyor bu kadar uğraşa:))
    bu arada yukardaki kombini cok sevdim o yuzden buraya yazdım. yuzun cok guzel makyajı cok güzel tasıyor.. cok sanslısın:))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)