02 Eylül 2013

Blazer

Herkese merhaba,
Hepiniz bankacı olduğumu biliyorsunuz ve tahmin ettiğiniz gibi sıkı giyim kurallarımız var. Ben bu kuralları birazcık yumuşatmaktan yanayım. Ceket giymeyi seviyorum ama farklı kesim ve tarzı olan ceketleri seviyorum. Tıpkı bu ipekyol ceketim gibi. Hem kumaşı, hem modeli çok kullanışlı. Elbise, kumaş pantolon, kot pantolon hatta şortlarla bile kombinlenebilir. Ne klasik ne spor ikisinin tam ortası. Sizce nasıl?




Jacket  / İpekyol
Trousers / Zara (New)
Bag / Charler Keith
Shoes / Hotiç

8 yorum:

  1. ceketini çok beğendim, sanada çok yakışmış canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) bende çok severek aldım

      Sil
  2. Mavi ve nude rengi cok yakistiriyorum sahsen,
    harika olmussun :)

    YanıtlaSil
  3. cnm ceketinin rengine modeline bayıldım sana cok yakışmış.saç kesiminde cok şık ve modern enseleri az daha kısaltsana daha da hoş olabilirsin yakışıyorken dene derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      biraz daha kısaltırsam eşim beni eve almayacak:)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Hi there!
    I really like your blog, your outfits are interesting and original!!

    Would you mind checking out my blog?

    http://comeclothesval.blogspot.it

    I'm new in the field so I would love if you could give me some feedback :)

    x,Val.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)