24 Eylül 2013

Instagram | Back to Black

Herkese merhaba,
Birkaç gündür tembellik yapıyordum. Fotoğraf çekemedim, çektiremedim. Nedense içimden hiçbirşey yapmak gelmedi. Ama bloguda çok fazla boş bırakmak içime sinmedi :) Geçen haftadan iki siyah ofis kombinim var. Sizi instagram fotoğraflarımla başbaşa bırakıyorum.


Siyah etek-ceket takımımı renklendirmek için nar çiçeği ayakkabılarımı kullandım.


Jacket / Herry
Skirt / Herry
Shoes / Hotiç

Söyledim ya çok tembel günler geçiriyorum diye. Bu tembellik giyimime de yansıdı. İki gün üst üste siyahlara büründüm. Bu sefer siyahları renklendirmek için taba ve gold kullandım.

Trousers / Journey
Blouse / Mango (New)
Shoes / Trendyol
Bracelet / Herry

5 yorum:

  1. Tembellik yaparken bile çok şıksın canım ;)

    YanıtlaSil
  2. çok çok şıksınız aykabıların rengi çok hoş pembiş pembiş :)

    YanıtlaSil
  3. Lovely blog, and nice pics! What about following each others??
    Kisses honey ;-)
    In The Checkout Line - Fashion Blog

    In The Checkout Line - Fashion Blog

    YanıtlaSil
  4. Beautiful looks! Black is always chic. :)

    classypeach.blogspot.com

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)