09 Eylül 2013

Bakım Zamanı

Herkese merhaba,
Bu aralar bir çok kişi hangi kremleri kullandığımı sordu. Ben de bu konuyla ilgili bir post hazırlamak istedim. Benim cildim biraz hassas, karma bir cilt. Hayatım boyunca hiç sivilce sorunum olmadı. Genelde gergin ve pürüzsüzdür. Sanırım bu genetik bir durum. Annem 52 yaşında ve hala yüzünde ne bir kırışık ne bir sarkma oldu. Üstelik çok fazla krem de kullanmaz.
Bazen, özellikle de güneşe maruz kaldığımda ki bronzlaşmayı herkes gibi bende severim, bende sivilce sorunu yaşayabiliyorum. Bioderma bu konuda ki en iyi arkadaşım benim. Buraya fotoğrafını koymayı unuttuğum için üzgünüm ama her akşam öncelikle Bioderma nın yüz yıkama jeli ile yüzümü yıkarım. Sorun yaşadığım zamanlarda tonik kullanmam, yalnızca Bioderma Sebium nemlendirici krem. Bioderma' nın inanılmaz bir iyileştirici özelliği var. Hemen ertesi gün farkını hissedebiliyorum.


Cildimle ilgili herhang bir problemim yoksa Biotherm Aquasource normal ciltler için olan nemlendiriciyi kullanıyorum. Lancome Hydra Zen de kullandım ama Biotherm in su bazlı dokusu cildimi kesinlikle yağlandırmıyor ve parlatmıyor.


Bronzlaşmayı çok sevsek de güneş cildimize tahmin edemediğimiz zararlar veriyor. Belki şu an bunun farkında değiliz ama eminimki 10 yıl sonra problemler kendini göstermeye başlayacak. Yalnızca güneş değil florasan ışıkları, bilgisayar ekranından yayılan ışınlar bunların hepsi cildimize zarar veriyor. Ben bu yaz güneş alerjisi olunca artık kendimi ondan korumam gerektiğine karar verdim. Nuxe güneş koruyucu sütü her sabah nemlendiricimin üzerine sürüyorum. Ve tüm zararlı ışınlardan cildimi korumuş oluyorum :) Bunu alışkanlık haline getirmenizi ve yaz-kış kullanmanızı öneririm.


Sephora ya ne zaman uğrasam göz çevrem için krem kullanıp kullanmadığımı soruyorlar. Cevabım hayır oluyorDU. Taki göz çevremdeki kuruluğu farkedene kadar. İlk aşama olarak Sephora' nın göz çevresi rollon undan başladım. Kullanımı çok rahat olduğu gibi uç kısmındaki rollon un verdiği soğukluk hissi göz çevresini rahatlatıyor ve hatta morlukları da gözle görülür şekilde azaltıyor.



Gelelim işin makyaj kısmına. Fondöten makyajın en önemli kısmı bence. Bütün gün yüzümüzde kalacağı için çok ince bir yapısı olmalı ve cildin nefes almasına engel olmamalı. İşte YSL tam da bunu yapıyor. Yapısı o kadar ince ki yüzümdeki varlığını hissetmiyorum bile.


İşte benim bebeklerim :) Estee Lauder ve YSL Baby Doll. YSL Sephora' nın hediyesi, orjinal şişesi değil. Her ikisini de hiç tereddüt etmeden önerebilirim. Kirpikleri birbirine yapıştırmıyor ve oldukça uzun gösteriyor. Son postlardaki göz makyajıma dikkat ederseniz kirpikler bu ikisinin eseri :)





1 yorum:

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)