08 Aralık 2012

Caramel

Birkaç gündür yine sessizliğe bürünmüştüm.Okadar tuhaf bir hafta yaşadım ki şaşkınlık ve üzüntüyle dolu.Blogla ilgilenecek ne heves ne vaktim vardı.Ailemde yaşanan sağlık sorunları okadar üst noktaya ulaştı ki bunca şeyin nasıl üstüste geldiğini anlamaya çalışıyorum birkaç gündür.Böyle şeyler yalnızca filmlerde olurdu.Ama kötü durumlardanda iyilik çıkarmayı öğrendim ben artık.Ve biliyorum ki herşey eskisi gibi olacak,buna inanıyorum...
Birazcık dertleştikten sonra size hafta başından bir kombin göstermek istiyorum.Havanın yağmurlu olduğu,güneşin görülemediği bir günden.Üzerimdeki kazak benim gibi gömlek-kazak ikilisini beğenen ancak sıkıntıya gelemediği için giyemeyenler için oldukça ideal.Kazağın içinde görünen gömlek yalnızca yakadan ibaret.Geçen seneki doğumgünümde ofisteki arkadaşlarımın hediyesiydi.Klasik bir ofis kıyafeti.Buarada pantolonum Zara'nın yeni sezonundan ve inanılmaz rahat.Ben dar ve kısa paça pantolonları daha çok seviyorum.İster topuklu ayakkabı ister babetle rahatlıkla kullanılıyor.Hem siyah hem lacivert aldım ama yeşil olanın renk tonuda harikaydı.Bu pantolonu iş dışında da rahatlıkla kullanabilirsiniz.Babet yada bootie harika bir tamamlayıcı olacaktır.

Sevgiler

 
 
 
Kazak / Jumper : İpekyol
Pantolon / Trouser: Zara (New)
 

5 yorum:

  1. çok zarifsin. umarım sağlık sorunları en kısa zamanda geçer.ben de beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.Umarım geçer ve herşey eskisi gibi olur

      Sil
  2. Kazağınla pantolonun uyumu çok güzel canım, sende öylesin

    YanıtlaSil
  3. klasik ama şık bir ofis kıyafeti olmuş :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)