17 Aralık 2012

Geri Döndüm / Herşey Güzel Olacak

Uzun sayılacak bir aradan sonra yine yüzüm gülerek geri döndüm.Hayatımın en zor 5 gününü geçirdim.Bitanecik babam çok ciddi bir rahatsızlık geçirdi,çok ince bir çizgiden döndü ve 5 günlük yoğunbakımın ardından bugün normal odaya çıkarıldı.Büyük riski atlattı ve tedavisine normal odada devam ediliyor.Ben bugün yeniden doğdum diyebilirim.Çünkü babacığımı gördüm,sarıldım,öptüm,yanıbaşında oturdum.Yeniden yüzüm gülmeye başladı.Yaşadığım 5 günlük kabusu unutmak ve güzel anıları hatırlamak için sizi en sevdiğim instagram fotograflarımla başbaşa bırakmak istiyorum.Önümüzdeki günlerde stil postlarına ve modaya kaldığımız yerden devam edeceğiz:)

Arabesque
 
 
 
İpekyol , Stylish Accessories
 
 
 
Budapeşte
 
 
 
Budapeşte / Parlamento Binası
 
 
 
Slovakya
 
 
 
Prag
 
 
 
 
 
 
 

9 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun.Çok zor bir süreç olsa gerek.O zaman Hoşgeldinnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zordu.Allah kimseye yaşatmasın.Geçti bitti:) HOŞBULDUKKK:)

      Sil
  2. geçmiş olsun canım. Babanın iyi olmasına çok sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım,herşey yolunda :)

      Sil
  3. çok geçmiş olsun. sen hoş görünüyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Daha güzel fotoğraflarla devam edicez inşallah:)

      Sil
    2. ben de bekliyorum ama.

      Sil
  4. kuzum çok geçmiş olsun babana=(
    allah sağlık versin
    güzel yorumun için teşekkür ederim canım
    sevgiler=)

    YanıtlaSil
  5. güzlelik çok geçmiş olsun=(( zencefilli bal yemelisin
    dikkat et kendine
    öpeirmm

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)