25 Aralık 2012

Sunday Freedom

Pazar günü o buz gibi havada,hadi dedik değişiklik olsun Kanyon'a gidelim.Aradığımız herşeyi rahatça bulduğumuz için genelde alışverişlerimizi İstinyepark dan yapıyoruz.O yüzden Kanyon farklı bir seçenek oldu bizim için.Farklı ama çok soğuk.Gittik bir de ne görelim Ajda Pekkan'ın yılbaşı konseri varmış.Yemeğimizi yedik,alışverişimizi yaptık üzerinde bir de Ajda bal kaymak gibi oldu valla:) Ajda Pekkan'a zaten deli gibi hayranım ve yine beni yanıltmadı.Harihaydı.
Gelelim Pazar kombinime.Haftaiçi hep klasik giyindiğim için Pazar günü benim için rahatlık demek.Beni hem rahat ettirecek hemde soğuktan koruyacak bir tercih yaptım.
Buarada şunu da özellikle belirtmek istiyorum ki Lacoste botların güzel görüntüsüne aldanmayın.Tamam rahat,güzelde duruyor ama soğuktan kesinlikle korumuyor.Almayı düşünüyorsanız bunu gözönüne alın derim.


 
 
 
Kazak / Jumper : Collezione
Gömlek / Shirt : Topshop
Jean : Koton
Bot / Boot : Lacoste

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)