20 Aralık 2012

Yılbaşı Yemeği

Çarşamba günü birimimizin yılbaşı yemeği vardı.Bütün krediler ekibi olarak orada olduğumuz için oldukça kalabalık bir organizasyon oldu.Arnavutköy Neşe More yunan tavernasındaydık.Ben daha öncede gitmiştim ve çok eğlenmiştim hatta tabak kırmaya kadar vardırmıştık işi:) Bu seferki organizasyon benim için biraz buruk oldu.Babamın rahatsızlığı nedeniyle keyfim yoktu,oturduğum yerden izleyerek geçirdim bütün akşamı.Ama bunun rövanşı var:) Bütün hastalarımız iyileşip,hayat yoluna girince güzel bir arkadaş grubuyla bir gece Neşe'yi dağıtmayı planlıyoruz:) Buarada babacım bugün hastaneden taburcu oldu çok şükür:)
Sahneye ilk olarak Pedro çıkıyor.Çok başarılı ve eğlendirmeyi gerçekten biliyor.Sonra asıl solist olan babası Panço çıkıyor.Sirtaki ve tabak kırma olayı Panço ile başlıyor.Mezeler ve yemeklerde oldukça başarılı.Organizasyonumuz iş çıkışı olduğu için çoğumuz ofis kıyafetlerimizle oradaydık.Açıkcası bu sefer keyfimde yerinde olmadığından pek özenmedim.Yoksa her yılbaşı zamanı mutlaka yeni bir elbise alırım kendime ve kırmızı olmasına özen gösteririm:)Bakalım sade ve siyahlarla dolu kombin hakkında ne söyeleyeceksiniz...Önce mekandan birkaç fotoğraf sonrasında ise ben...








 
Etek / Skirt : İpekyol (New)
Kazak / Sweater : Journey
Yüzük / Ring : Stylish Accessories
Kolye / Necklace : Stylish Accessories

3 yorum:

  1. Etek / kazak olduğunu okuyana kadar elbise sanmıştım. çok zarif görünüyorsun ;)

    YanıtlaSil
  2. oldukça keyifli geçmişe benziyo:)
    bu arada ben d bloguma beklerim;)
    http://prettyinpinkbride.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. slm. blogunu yeni keşfettim banada beklerim. sevgiler

    http://dikostyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)