31 Aralık 2012

Yeni Yıla Bir Kala

Bugün,yılbaşı havasına girebilmek için Nişantaşı'na gidelim dedik.Çünkü bu yıl birtürlü yeniyıl coşkusunu yakalayamadık.Belkide 2012 nin bize son anda yaşattığı sürprizler yüzündendir.
Nişantaşı mahşer yeri gibi,sokaklarda yürümek imkansız haldeydi ama buna rağmen etraftaki ışıltı soğuk havayı ısıtır gibiydi.Keyifli bir akşam oldu bizim için.Önce yeniyıldan beklentilerimden bahsedip sizi Nişantaşı fotoğraflarıyla başbaşa bırakıcam.
2012 de yaşadığım tüm üzüntülerin son bulmasını diliyorum.Evet dünya bir sınav yeri aslında,mutluluk kadar üzüntüyü de yaşamak bu sınavın bir parçası.Ama ben yinede üzüntünün bizden çok çok uzaklarda olmasını istiyorum.
2013 yılının bana,aileme ve tüm sevdiklerime en başta sağlık sonra huzur,mutluluk ve bolluk getirmesini diliyorum.2013 yılında daha çok gezmek,daha çok eğlenmek ve daha çok dinlenmek istiyorum.
Hepinizin yeni yılı kutlu olsun.Mutluluk sizinle olsun :)





1 yorum:

  1. mutlu yıllar canım, umarım herkesin beklentilerinin üzerinde bit yıl olur. öptüm canım

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)