26 Kasım 2012

Bordo

Herkese merhaba:)
Cumartesi akşamı kuzenimin nişan töreni için bütün aile biraradaydık.Bende bu güzel gecede,sezonun gözde renklerinden olan bordo bir elbise giymeye karar verdim.Belki boynuma ince,küçük taşlı,zarif bir kolye takabilirdim ama ben küpe ve alyanslarımla sade olmayı tercih ettim.
Hayatımda ilk kez bordo giydim ve bugüne kadar bu renge şans vermediğime pişman oldum.Bundan sonra daha sık kullanmayı düşünüyorum.Bakalım siz ne düşünüyorsunuz?
Ortam biraz karanlık olduğu için flaş kullandık bu nedenle görüntü kalitesi biraz düşük.





 
 
Elbise / Dress : Vero Moda
Ayakkabı / Shoes : Hotiç

7 yorum:

  1. çok hoş olmuşsun. iyi ki kolye takmamışsın.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim.Bende elbisenin üzerindeki taşların yeterli olacağını düşündüm:)

    YanıtlaSil
  3. Bordoyu bu kış çok görecegiz,hatta bende hemen bir bordo hırka aldım bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de mutlaka şans verilmesi gereken bir renk

      Sil
  4. elbise de rengi de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) Fotolar çok net değil ama yinede beğenilmesine çok sevindim:)

      Sil
  5. güzellik yorumun için teşekkkürler

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)