21 Kasım 2012

Biraz Sohbet Biraz Moda

Yazdığım ve yayınladığım yazıyı kaldırıyorum.Herkes elbet yaptığının karşılığını bulur diyorum ve yine kaldığım yerden yani moda dan devam etmek istiyorum.

Giyim kuralları olan çoğu işyerinde kumaş pantolon-gömlek ikilisi en klasik,en kurtarıcı kombinlerden biridir.İşte bende bugün kumaş pantolon ve gömlek ikilisini birarada kullandım,daha doğrusu kolaya kaçtım.Uzun kollu gömlek aslında beni çok sıkar,kollarını yukarı çekiştirmekten bir hal olurum bütün gün.Ama bir şans vermeden de edemiyorum.




Gömlek / Shirt : Zara
Pantolon / Pants : İpekyol
Küpe / Earing : Koton
Rimel / Mascara : Sorulacak biliyorum :) Estee Lauder

3 yorum:

  1. gerçekten benimde ve birçok kişinde en kurtarıcı kombini olsa gerek.Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim.Yorum için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. ne yazısını kaldırdın sen bakim? :)

    Selvi

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)