16 Kasım 2012

Yaklaşan Kış

Aralık ayı yaklaştıkça soğuk hava iyice kendini göstermeye başladı.Buna rağmen kış mevsimini seviyorum.Kar yağmasını,sıcacık evimde oturup film izlemeyi,sakinliği ve sessizliği seviyorum.Tabi çok uzun olmamak koşuluyla:)
Yazlık kıyafetleri sevdiğim kadar kışlık kıyafetleride seviyorum.Şık kabanlar,çizmeler,çeşit çeşit hırkalar,siyah opak çorapla bütünleşen mini elbiseler,etekler...Kısacası kışın da kendine göre ayrı bir güzelliği var.
Bugünkü kıyafet seçimimi sadelikten yana kullanarak,onu kolyeyle renklendirmeye karar verdim.Üzerimdeki pelerini Prag'da yerel bir mağazada eşim bulup bana gösterdi.Nedense bana farklı geldi ve hemen almak istedim:) Çok fazla kullanılmayan,farklı olan parçaları seviyorum.Bakalım siz beğenecek misiniz? Kombinlerimle ilgili görüşleriniz ve hatta önerileriniz benim için önemli:)

Sevgiler








Mont / Jacket : Prag'dan (Praha-Prague)
Pantolon / Jean : KOTON
Kolye / Necklace : ZARA
Bot / Boot : VINGI ( Astoria)

8 yorum:

  1. Sanırım aynı pantolondan ben de almışım. Severek giyiyorum. Sana da çok yakışmış pelerin de pek şirinmiş

    YanıtlaSil
  2. canım güzel yorumun için teşekkürler
    evt saçlarıma ynei kat verdirdim
    ve topshop ceket yeni sezon ve geçendegün topshopa gittğimde indirime girmişti=)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. CANIM MONT ÇOK GÜZELMİŞ GERÇEKTEN, DEĞİŞİK, ÇOKTA GÜZEL KOMBİNLEMİŞSİN.

    YanıtlaSil
  4. Pelerinleri ben de seviyorum hatta havalar sogusunda giyeyim diye bakıorum ona sürekli:) flare pant çok yakışmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Bende pelerini severek giyiyorum:)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)