20 Temmuz 2012

Yüksek Bel Geri Döndü

Ben en son yüksek bel pantolonu ilkokuldayken falan giyiyordum herhalde.Ayyy ne amele giyiniyomuşuz o zamanlar.Resimlere baktıkça tiksiniyorum kendimden.Hele bir fotoğrafım var,sanırım ilkokul 4 deyim.Ben anlatayım siz hayal edin:) fıstık yeşili tişört,yeşil-mavi-beyaz çiçekli bir şort,altında çiçekli muz çorap,ayağımda spor ayakkabı ve aslanbaşımıdır ne olduğu belli olmayan saç yığınının üzerinde de çiçekli saç bandı...Bak floral deseni daha o yaşta takip ediyomuşum ben:)
Konuyu çok dağıtmayayım tabi.Bu yıl  yüksek bel pantolonlar ve özellikle ispanyol paça olanlar çok tercih ediliyor.Bacak boyu uzun olanlarda çok daha güzel durduğu kesin.Bacak boyunuz kısaysa dolgu topuk yada yüksek topuk bir ayakkabı ile durum biraz kurtarılabilir.Ama ben popoyu da olduğundan daha geniş gösterdiğini düşünüyorum,belki bana öylesi denk gelmiştir:)Tercih sizin...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)