16 Temmuz 2012

Ajda Konseri ve Küçük Bir Ne Giydim Yazısı:)

Ajda Pekkan a oldum olası hayranımdır.Biz bu yaşımızda popoyu göbeği eriticez diye biryerlerimizi yırtarken kadıncağız 70 ine merdiven dayamış olmasına rağmen mayoyla sahneye çıkabiliyor.Ben bunu ayakta alkışlarım kim ne derse desin...Ben haftalardır biletleri kaçırdık diye sızlanırken sevgili kocam meğer biletleri almış ve ben bunu yolda konser alanına giderken öğrendim:)
Konser çok çoşkulu başladı ve gerçekten bir görsel şölen oldu diyebilirim,dansçılara bayıldım.Uzakta olduğumuz için fotolar kötü çıktı ama yine de paylaşmak istiyorum.




O vinçin içindeki Ajda Pekkan oluyor.Konser sonrasında mırın kırın eden tipitiplere de şunu söylemek istiyorum.Siz göbeğinizi kaldırıp yürüyemezken,kadın mayoyla şov yaptı.Daha ne bekliyosunuz anlamıyorum ki,ipin üzerinde yürüyüp,aslanın ağzına kafasını mı soksun?



Takibe devam edin.Tatildeyim diye blogumu boşlayacak halim yok,bomba yazılarla geliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)