09 Temmuz 2012

Muhteşem Olivia

Ben,Olivia Palermo'yu ilk kez The City dizisinde keşfetmiştim.Sümsük Whitney'nin yanında nekadarda hoş ve çekici görünüyordu.Sonrada kendisini sürekli takip eder oldum.Sadeliğin gösterişe dönüştüğü nadir insanlardan biri bence...

Olivia Palermo Clothes

Gördüğünüz gibi ayakkabı ve çanta artık aynı renk ve takım olmak zorunda değil.Desenli pantolonun altında desenli ayakkabı kullanılmaz diye düşünürüz çoğu zaman ama kullanıldığında da nekadar şık durabileceğini görmüş olduk.Her resimdeki renk uyumuna ayrı ayrı bayıldım diyebilirim.Özellikle blazer seçimleri harika,ilk resimdeki kombin favorim.Saks rengi ayakkabılarımı aldığımdan beri nasıl kombinleyebileceğimi düşünüp duruyorum,dolapta çürüyüp gidecek ayakkabılar,tabiki turuncu bir blazer ceketle,nasıl da düşünemedim ki :)Kıyafet,stil falan filan hepsi tamam,süper ama hele saçlar.Bu saç kesimine oldum olası bayılmışımdır tabi insan kendinde olmayanı beğenirmiş hep:( Ben saçlarımı böyle dümdüz kestirsem Kınalıyapıncak gibi dolanırım ortada,kız da nasıl bukadar tarz durabiliyor anlamıyorum.Sorun saç modelinde değil bende sanırım.

olivia-palermo-street-style-new-york-may-2012


olivia-palermo-style-star.jpg
Olivia Palermo Clothes
Olivia Palermo Olivia Palermo and Johannes Huebl attend  the Valentino Haute-Couture Show as part of Paris Fashion Week Fall / Winter 2012/2013 at Hotel Salomon de Rothschild on July 4, 2012 in Paris, France.


Günlük stilinde oldukça sade olan Olivia bu sadeliğini özel geceler,tanıtımlar ve defilelerdeki şıklığına da yansıtıyor.Son olarak kendisini ve pek yakışıklı sevgilisini Paris Couture Moda Haftasında güzel mi güzel bir Valentino ile gördük.Gözalıcı şeker pembesi Valentino elbisesini Giusseppe Zanotti ayakkabıları ile tamamlayan Olivia tek kelimeyle MUHTEŞEM.Tabi sevgilisi de öyle.Allah ayırmasın diyorum.Ben günlük yaşantımda ünlülerin stillerinden örnekleri sıklıkla kullanırım ve Olivia Palermo bunların başında geliyor.Peki sizin stil ikonunuz kim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)