02 Temmuz 2012

Abiye Saç Modelleri


Yaz ayları ile birlikte düğün sezonu da geldi…Herkes harıl harıl nişan,düğün hazırlıkları yaparken bende birkaç öneri ile yardımcı olayım dedim.Ünlülerin fotoğraflarını alıp,koştur koştur kuaföre gideriz,sonrada resimle hiç alakası olmayan,80’lik nine saçlarıyla,fotoğraf elimizde sap gibi çıkarız ya kuaförden sinir olurum ben bu duruma.Aynı şeyi kendi nişanında yaşamış ve hayal kırıklığına uğramış biri olarak,sözkonusu olay topuz ise kuaförünüzü iyi seçin derim...Bahaneleri de çok güzeldir “kendi yaratıcılığımı da kattım”.Senden yaratcılık isteyen mi oldu deve,ne görüyosan fotoğrafta yap işte…Kimisi de ben bunu beceremem demez de hemen suçu senin saçına atar.Bu saça olmaz bu topuz,tutmaz bu tutmaz…


Taylor Swift topuzu denilen bir akım var.Girin Google da aratın Taylor Swift topuzu diye,hatunun boy boy fotoğrafları çıkıveriyor.
Benim gibi yapışık ve sıkı saç modellerini sevmiyor yada kendinize yakıştırmıyorsanız Taylor Swift modellerini deneyin derim.Küçükken annem saçlarımı okadar sıkı toplardı ki iri,kamyon farı gözlerim kısılır,japon çocukları gibi gezinirdim etrafta.Heralde o zamanlardan kalma bir fobi olacak ki sıkı topuzlardan nefret ederim.Tekrar ve tekrar söylüyorum,kuaföre Taylor Swift topuzu istiyorum diye girip,çengi Naciye gibi çıkma ihtimaliniz çok yüksek.Ama yinede şansınızı deneyin derim.Benim favorim 1 ve 3 numara…
 

Bu yaz örgü saç modelleri de çok moda,saçı uzun olanlarında rahalıkla uygulayabileceği bir seçenek…Özellikle,saçlarını çok nadir toplayan Düşes’in topuzunu çok beğendim.Kızın yüzünden asalet akıyo,ne yapsa yakışıyo yani,hakkını yemeyelim.Ben söylüyorum kraliyet ailesinin geleceğini bu kızcağız kurtaracak…Lady Di’nin güzelliği bile yetmemiş garibanların akıbetini değiştirmeye ana kraliçeden beri çirkin gelmiş çirkin gidiyolar…

















1 yorum:

  1. Great post, I like it! :)

    Folow me:
    caliiforniaprincess.blogspot.com

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)