04 Temmuz 2012

Her Yer Çiçek Açtı...



Straplez pembe çiçekli elbise
2012-cicek-desenli-elbise-modelleri-2

Bu yazın olmazsa olmazı floral desenlerHepberaber tomurcuk tomurcuk açıyoruz bu sene:).Bunu hala farketmemiş olamazsınız biliyorum ama birkaç örnek de ben vereyim dedim.Sokak stillerinden ünlülere kadar heryerde görebilirsiniz ve ister babet,ister sandalet,ister topuklu ayakkabı ile rahatlıkla kombinleyebilirsiniz.Bu yaz kendinize mutlaka çiçek desenli bir parça edinin. Özellikle Jessica Alba'nın beyaz üzerine pembe çiçekli straplez elbisesine bayıldım.Floral desenli elbiseleri,pantolonları heryerde bulabilirsiniz ancak ben en güzel olanlarına Zara da rastladım ve hemen birtane alıverdim:)Özellikle pantolonları (benim gibi bodur tavuksanız) dolgu topuk ayakkabılarla giymenizi öneriyorum ve üzerine kesinlikle tek renk bir bluz yada basic bir tişört.Desenleri,renkleri birbirine karıştırıp da Lady Gaga gibi ortalarda gezinmenizi istemem.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)