03 Temmuz 2012

Şort Nasıl Kombinlenir






Küçükken ne çok şort giyerdik.Komşunun kızıyla lastik atlarken,okul bahçesinde yakalamaca oynarken,denize giderken,sokakta gezerken...Yakalamaca demişken öyle bir oyun vardı.Siz de oynarmıydınız bilmem ama biz ilkokul ve ortaokulda,her öğlen tenefüsünde yakalamaca oynardık.İsme bak ne saçma,ama o zamanlar dünyanın en yaratıcı oyunu gibi gelirdi bize.Bahçedeki ağaçlar kale olurdu,o kalede durduğun sürece ebe olan kişi sana dokunamazdı.Ama sürekli kaleden kaleye yer değiştirmek zorunda kalırdın.Koşarken yakalanırsan yeni ebe sen olurdun gibi bir kahramanlık oyunu işte:)Şimdi şortun yeniden hayatımızın içinde olduğunu görüyorum.Hem kullanım rahatlığı hem şıklığı nedeni ile ben şortların geri dönmesinden gayet memnunum.Sandalet veya spor ayakkabı ile rahat ve spor görünüm elde edebileceğiniz şortları blazer ceket ve topuklu bir ayakkabı ile gayet şık bir kombin haline getirebilir,gündüz kullanabileceğiniz gibi gece de rahatlıkla kullanabilirsiniz.Ben neon renkli olanları çok beğendim.

Kot Şort Modelleri

Jean gömlek modasından sonra jean şort modasıda ortalığı kasıp kavuruyor bu yaz.Her türlü aksesuar ve ayakkabı ile dilediğimiz şekilde kombinleyebilir ister gündüz ister gece rahatlıkla kullanabiliriz.Ben şort-bot  kombinini pek sevemedim,mevsimlerin birbirine karıştırılmasından hoşlanmadığım için sanırım.Ancak Blake Lively nin şort-ceket kombinini çok beğendim.Şort falan iyi güzel de Allah aşkına yakışan giysin de göz zevkimiz bozulmasın,şorttan soğumayalım.Teyzenin toto yerçekimine yenik düşmüş,son mücadeleyi veriyor ama altında şort oluyo mu şimdi böyle?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)