24 Temmuz 2012

Ünlülerin Makyaj Stilleri

Makyaj yapmak kesinlikle ustalık ister.Makyajı doğru yaparsan peri gibi,yanlış yaparsan sirk maymunu gibi görünebilirsin.Ünlüler bile hernekadar kendilerini işin uzmanına teslim etse de zaman zaman maymuna döndükleri olmuştur.Farklı makyaj stillerine bir gözatalım

En güzel makyaj yapan ünlüler Keira Knightley

Makyajın tekniği önemli olduğu kadar kullanılan malzemelerin kaliteside önemlidir.Keira'nın göz makyajını gerçekten çok beğendim.Toprak tonları her tene yakışmaz.Bu konuda bir uzman değilim elbette ama buğday tenlilerin toprak tonlarını kullanmaması gerektiğini kendimden biliyorum:)Toprak tonları ile gölgelendirme yapılarak,kaş diplerine ten yada krem rengi far sürmelisiniz.Ve hem alt hem üst kirpiklere dolgunluk veren rimel uygulanmalı.Kesinlikle çok beğendim.Kız okusa yazdıklarımı bana neresiyle güler acaba.Adam olmuşda makyajımı yorumluyor:) Bizde bunca yıldır boyanıyoruz,birşeyler öğrendik heralde:)

En güzel makyaj yapan ünlüler Emma Stone

Emma cığım benim,muhteşem gözlerini daha da muhteşem hale getirmiş.Bu kızın giyimini de makyajını da çok beğeniyorum.Saçlarını sarıya boyattı ve o da çok yakıştı.Neden herşey beyaz tenlilere yakışıyor:(
Göz kalemi ile çerçeve yapılarak,çok hafif şekilde dağıtılmış.Sadece göz makyajından bahsetmeyelim.Makyajın diğer önemli parçaları allık ve ruj.Göz makyajının belirgin olduğu durumlarda kesinlikle hafif bir ruj sürülmesi gerektiğini düşünüyorum.Simsiyah göze,kıpkırmızı ruju sürdün mü maymundan kastım bu oluyor malesef:) Beyaz tenlilerde pembe tonlarında allık da gayet iyi giderken buğday tenlilere şeftali tonlarını öneriyorum.

En güzel makyaj yapan ünlüler Kristen Stewart

İşte budur...Mürdüm tonlarını herzaman sevmişimdir.Makyajda,giyimde,ev dekorasyonunda...Özellikle renkli gözlülerde mürdüm tonlarıyla yapılan gölgelendirme harika duruyor.Burada asıl ustalık gölgelendirme de tabi..Hafifçe yukarıya doğru yayılan far gözlere buğulu bir hava katmış.Alt kirpik diplerinede aynı fardan uygulanmış.



Hafif bir makyajla da gayet güzel olunabilirliğin kanıtı.Bu kıza buaralar çok yer vermeye başladım.Tom Cruise dan ayrılıp,kadınlık gururunu kurtarıyor diye gözüme girdi sanırım.Evlendiğinden beri iplerini teslim etmiş kukla görüntüsü sergiliyordu kendisi.


Kim Kardashian Kim Kardashian Makyaj stilleriKim Kardashian 4 Kim Kardashian Makyaj stilleri
Kim Kardashian 9 Kim Kardashian Makyaj stilleri


Bu kızdan da hiç hazetmem ama makyaj işini gerçekten iyi biliyor.Kendisi de buğday tenli olduğu için bronz ve şeftali tonu allıkları tercih etmiş.Göz makyajını ön plana çıkarmak için de ten rengi ruj ile tamamlamış.İlk iki resimdeki göz makyajı birbirine çok benziyor,rimel ve kalem ağırlıklı ama kullanılan ruj nekadar farklı iki stil ortaya çıkarmış.Biri gayet ağır bir gece makyajına dönüşmüşken,pembe ruj daha spor ve bence daha şirin bir hava katmış.Üçüncü resimdeki kleopatra stilini pek beğenmedim.Göz çevresine çerçeve şeklinde çekilen eyeliner yada kalemden sonra parlak beyaz far yada göz kalemi ile ışıltı verilerek gözler olduğundan daha büyük gösterilebiliyor.

Bunlar işin güzel kısımları:) Birde bir insan bunu kendine nasıl yapar kısmını görelim hepberaber:)Hani derler ya biyerime kaş göz çiz bundan daha güzel olur diye,aynen öyle ya tövbe tövbe...






























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)