05 Temmuz 2012

Makyaj Önerilerim

Ben makyajsız asla çıkmam diyenlerdenim.Beni makyajsız görebileceğiniz tek yer plaj yada havuz kenarıdır.Seviyorum yani giyinip süslenmeyi.Yaz aylarının gelmesi ve sıcakların bastırmasıyla makyaj dozumu tabiki azaltmış bulunuyorum.Mayıs sonundan Ekim sonuna kadar bronz kalabildiğim için çok fazla makyaj yapma gereği duymuyorum.Güneşin altında 1 saat yatmam yeterli,zaten 2.günün sonunda Fedon gibi dolaşıyorum ortada.Bu nedenle yaz aylarında yalnızca hafif bir göz makyajı yeterli olabiliyor.Kullandığım ve memnun kaldığım bazı ürünlerden bahsetmek istiyorum.


Lancome Hypnose çok beğenerek kullandığım rimellerden biri.Son deneyimim Yves Saint Lauren Volume Effet Luxurious oldu.İnanılmaz memnun kaldım.Şöyle söyliyim eyeliner kullanmama gerek bile kalmadı.Kirpiklere köklerinden başlayarak mükemmel bir dolgunluk veriyor ve sanki kendinden sürmeliymiş havası yaratıyor.



Eyeliner olarak yine Lancome u tercih ediyorum.Sürüş olarak çok rahat ve renk kalıcı.Concealer olarak yıllardır hep Maybeline Affinitone kullanıyorum.Ten renginize uygun olanı seçmeniz çok önemli,çok beyaz bir concealer kullanırsanız suratınızı alçı kovasına sokup çıkarmış gibi olur  Bülent Ersoy 'a dönersiniz benden söylemesi.Allık söylediğim gibi zaten bronz olduğum için çok fazla kullanmıyorum ama ışıltı vermesi açısından Flormar'ın bronz allığını tercih ediyorum.Yazın göz makyajını concealer-eyeliner-rimel üçlüsü ile tamamlıyorum.Kaş diplerim için,gölge vermesi açısından ten rengi göz farını kullanıyorum.



Kışın ise havalardan mıdır bilmem ama insanın kanı çekiliyo sanki.Yazın o canlı,renkli hali birden kayboluyor Edward Cullen'ın dişi versiyonu gibi bembeyaz suratlarla ruh gibi geziniyoruz.Benim için kışın olmazsa olmazı fondötenimdir.Geçen kış ilk kez Estee Lauder denedim ve inceliği beni çok memnun etti.Surata beton kalıbı gibi oturmuyor,tabaka oluşturmuyor.İncecik yapısıyla çok güzel bir pürüzsüzlük ve renk veriyor.Benim cildim çok parladığı için fondötenden sonra mutlaka transparan pudra uygularım.Shiseido'nun sıkılaştırılmış transparan pudrası gayet başarılı.Ve tabi güzel bir rujla makyajı tamamlamadan olmaz.Ben ten rengime uygun olarak genelde pembe ve şeftali tonlarını tercih ederim.Ruj konusunda pek marka seçiciliğim yoktur ama en son Yves Rocher dan şeftali tonlarında bir ruj aldım ve çok memnunum.





Parfümsüz evden çıkmak olmaz.Ter kokmayı geçtim ona asla tahammülüm yok ama ben bişey kokmamaktan da rahatsız olurum.Kış boyunca Paco Rabanne Lady Million kullandım ve bu kokuyu herkes çok beğendi.Parfümün güzelliği birazcık tenle ve tene yakışmasıyla alakalı bence.Yazın daha hafif bir parfüm denemek istedim ve satış danışmanı kızın yoğun ısrarı üzerine Jimmy Choo denemeye karar verdim.Kullanmaya kıyamasam da kokusu gayet güzel ama Lady Million kadar kalıcı değil.Sormak istedikleriniz yada önerileriniz varsa bekliyorum:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)