25 Temmuz 2012

En Güzel Düğün Parfümleri

Düğün denince akla gelen ilk şey gelindir.Damat da önemlidir tabiki ama herkes gelini merak eder.Gelinliğini,saçını,makyajını...Önemli bir detay daha vardır bence...Tabiki gelinin parfümü.O kusursuz güzelliğin nasıl koktuğu da bence nasıl göründüğü kadar önemli.Ben kendi düğünümde Chanel Chance kullanmıştım,zaten sevgili eşimin hediyesiydi.Gelin adayları için en çok tercih edilen parfümleri şöyle bir sıralayalım:)



Chanel Chance benim tercihim



Düğün denince akla gelen ilk isimdir benim için Vera Wang



Coco Chanel sadece gelinlerin değil tüm kadınların vazgeçilmezlerindendir.Hatta o bir efsanedir:)



Baharat-şeker karışımını seviyorsanız Lancome  tam size göre.Benim çok beğendiğim parfümlerden biridir.Üstelik oldukça kalıcıdır.



Chiristian Dior Jadore



Givency Very Irresistible



Tom Ford Violet Blonde


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)