09 Ağustos 2012

ZARA 2012-2013

Zara'nın yeni sezon ürünlerini inceledim ve çok beğendim.Yine blazer ceketler,şifon gömlekler,mini balon etekler ve elbiseler ön planda.Peplum,dantel ve işlemeli yakalar ise yükselişini sürdürmeye devam ediyor.Beğendiğim birkaç parçayı paylaşmak istedim.Farkettim ki beğendiğim tek tip elbise modeli var:) Belden oturacak,alt kısmı balon olacak,sanırım benim tarzım bu:)Doğumgünüme çok az kaldı ve giyeceğim elbiseyi seçtim bile:)
Aşağıdaki kırmızı ceket Düşes Catherine'in olimpiyatlarda giymiş olduğu ceket.Ben özellikle omuzları çok beğendim.Renk zaten sezonun trendi.

CEKETLER

BLAZER WITH GATHERED SHOULDERS
FANTASY FABRIC BLAZER
JOGGING BLAZER
BLAZER WITH GOLDEN BUTTONS
BLAZER WITH SATIN LAPELS


ELBİSELER

DRESS WITH FANTASY SHOULDER
JEWEL PRINT DRESS
PLEATED DRESS WITH JEWELLED COLLAR
SILVER VOLUMINOUS DRESS
DRESS WITH FRILL AT THE WAIST
CROCHET DRESS
A-LINE JACQUARD DRESS


ETEKLER

PEPLUM SKIRT
HAND EMBROIDERED MINI SKIRT
SKIRT WITH LACE AND TULLE FRILLS
PENCIL SKIRT WITH SIDE PANELS


GÖMLEK VE BLUZLAR

POPLIN SHIRT WITH PEPLUM FRILL
BLOUSE WITH APPLIQUÉS AROUND NECKLINE
COMBINED TOP EMBROIDERED AT THE FRONT
OPEN SLEEVE BLOUSE
PIN-TUCK BLOUSE
FRILL TOP
BLOUSE WITH APPLIQUÉ COLLAR

***Fotoğraflar Zara resmi internet sitesinden alınmıştır.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)