12 Ağustos 2012

Ne Giymişim...

Herkese merhaba cuma gününden beri bekleyen postu ancak bugün tamamlayabiliyorum.Haftaiçi günler çok çabuk ve çok yoğun geçmeye başladı.Akşama kadar çalışıp akşam da biryere gezmeye gidersem eğer bilgisayarı açacak halim kalmıyor.Haftasonu yazlıkta,bahçede otururken yazmak daha keyifli oluyor.Hem vakit geçiyor hemde beni dinlendiriyor.Bugün hava kapalı hatta gökgürültüsü var yani deniz,kum,güneş yalan oldu:( Gelelim ben cuma günü ne giymişim...Yazın kot pantolon giymek hiç adetim değildir ama işe giderken mecbur kalıyorum.Free Friday olsa bile şort,kapri pantolon yasak.

Bluz: Beşiktaş da bir butikten



Ayakkabılar: Bambi (Yeni Sezon)



Bileklik: Stradivarius (Yeni Sezon)




Bileklikler: Stradivarius (Yeni Sezon)
Saat: New Balance

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)