16 Ağustos 2012

Cilt Problemleri

Bu postumu biraz moralim bozuk olarak yazıyorum.Çünkü yıllardır övündüğüm cildim biranda bozguna uğradı:( Hayatım boyunca,hiçbir zaman cilt problemi yaşamadım.Herkes kadife gibi yüzün var der bana.Ama şimdi neolduysa yüzümün heryerinde küçük,kırmızı bişeyler çıktı.Doktor alerjik olmadığını söyledi,çünkü kaşıntı yok.Strese bağlıymış:( Zaten bu stres öldürecek bizi sonunda.Ne için bu kadar çalışma,bu kadar stres anlamıyorum ki sanki madalya takıyorlar sonunda.Neyse o çok derin bir konu,girmeyelim hiç.
Yüzümü kesinlikle Dove ile yıkamamamı ve yağlı kremler kullanmamamı söyledi.
Bana Bioderma Antibakteriyel Jel önerdi ve bunu herzaman kullanmamı söyledi.


Bunu eczaneden alırken eczacımızda sabahları kullanmam için Bioderma Sensibio krem verdi.Yatıştırıcıymış.





Hemen bu akşam kullanmaya başlayıp sonuçlarını size bildireceğim.Umarım işe yarar.Cildiniz için kullandığınız ürünlere çok dikkat edin.Parfüm içeren ürünlerden uzak durun ve asla kaliteden ödün vermeyin.Gerçi ben cildime sürdüğüm şeylerde asla kaliteden ödün vermem ama strese engel olamıyorsunuz işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)