08 Nisan 2013

Nihan'ın Bekarlığa Vedası

Uzun zamandır blogu çok boşladım biliyorum. Havalardan mı, bahar yorgunluğundan mı bilmiyorum ama geçen hafta kolumu kaldıracak halim yoktu. Haftasonumda malum çok hareketli geçti. 13 Nisan cumartesi günü Nihan ve Volkan'ın düğünü var. Biz de düğünden 1 hafta önce bekarlığa veda yapalım dedik. Bu herkesin öyle heyecanla beklediği bir düğün ki, kırk gün kırk gece kutlasak az yani :) NiYan'ım canım arkadaşım, ömür boyu mutlu ol. NiYan 2007/Temmuz dan beri hayatımda ve iyi ki hayatımda. Bodrum, Antalya, Ağva ne eğlendik be:) Ne çektin ben NiYan :)
Önce Nişantaşı Hardal'da yemek yedik, bütün kızlar toplandık ve daha sonra Reasürans Pasaj'ın içindeki NişantaşıOn Bar'a gittik. Özlemişim ya kızlarla eğlenmeyi,çok güzel bir gece geçirdik. Rahat edebileceğim ve spor bir elbise seçtim o gece. İyiki de öyle yapmışım... Sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum..










8 yorum:

  1. Allah bir yastikta kocatsin insallah, cok guzel olmussunuz :)
    <3

    YanıtlaSil
  2. Tam bir kızkıza dağıtma gecesi olmuş ne güzel

    YanıtlaSil
  3. Kız kıza eğlenmenin tadı her zaman başka oluyor ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede canım:) bekarlığa vedalar baya eğlenceli oluyor

      Sil
  4. en zevklisidir bekarlığa veda=))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)