14 Nisan 2013

Beklenen Düğün

Uzun zamandır beklediğimiz düğün sonunda gerçekleşti. Cumartesi akşamı Nihan ve Volkan'ı evlendirdik :) Umarım ömür boyu en az o geceki kadar mutlu olurlar. Çok keyifli bir düğün oldu, sevdiğimiz bütün arkadaşlarımızla biraradaydık.
Hava bizden yana olduğu için o kadar şanslıydık ki, bahar değil de sanki yaz düğünü oldu. Bende açık renk elbisemi gönül rahatlığıyla giyebildim. Sade ama şık olduğunu düşündüğüm mint yeşili tek omuz elbisemi pudra rengi ayakkabılarım ve simli clutch çantamla kombinledim. Saçlarım kısa olduğu için hiç maşa olayına girmeden sade bir fön çektimek zorunda kaldım. Ah o uzun saçlarım olsaydı neler yapmazdım ki:)











Elbise / Dress : Roman
Ayakkabı / Shoes : Bambi


2 yorum:

  1. canım makyajın, elbisen her şey harika.

    bende biraz yoğunum blogla çok ilgilenemiyorum :(( bu arada kilo vermedim, kışlık kalın kazaklar çıkınca biraz ince görünmüş olabilirim ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) Valla kıyafetten mi bilemedim pek bi zayıf göründün bana:) Ama kesinlikle çok hoş

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)