26 Nisan 2013

Blue Day

Hepinizin artık bildiği gibi bugün bizim Free Friday günümüz... Abartmamak koşuluyla spor giyinmek serbest. Ben bu sabah saati kapatıp gayet güzel uyumaya devam etmişim, Allah'tan evim ve işyerim arası yürüyerek 15 dakika :) Aceleyle hazırlanıp yinede servise yetiştik:) O arada neyapıp edip eşime bir tanecik fotoğraf çektirebildim. Çok tembelim biliyorum ama sabahları yürüyerek işe gelirsem terliyorum, rüzgar saçımı bozuyor, makyajım uçuyor falan sinir bozucu oluyor. Bu yüzden en güzeli sabah servis, akşam yürüyüş :)
Bugün artık çorap olayına son verdim ve inanılmaz rahatım. Aceleyle yapılmış bu kombinde mavi biraz fazla oldu ama bence güzel de oldu:)


Pantolonum Stradivarius'dan. Geçen sezon siyahını almıştım, bu sezon tekrar aynı modelden çıkarmalarına çok sevindim. Tayt gibi esnek ve inanılmaz rahat. Bluzum ve ince montum Beşiktaş'dan. Buarada bilmeyenler için söylüyorum Beşiştaş Şemsi Paşa Pasajını bir gezin derim, özellikle alt kattaki Butterfly isimli mağazayı öneririm. Çanta Charles and Keith


Loaferlar Bambi'den. Geçen sezon almıştım. Rahatlığını tarif bile edemem. Dün de Mudo ve Yargıcı'da denedim. Bir tane de bej rengini almayı planlıyorum.


Aslında ojelerimi çekmek istemiştim:) Pastel'in bu bahar rengine hayran kaldım. Yanlış hatırlamıyorsam 85 numara...

Sevgiler

2 yorum:

  1. merhaba, blogumuzda çekilişimiz var, katılmak isterseniz ;)
    http://e-nsisters.blogspot.com/2013/04/yeni-hediye-cekilisi-mudo-gift-card.html

    YanıtlaSil
  2. montunuza bayıldım,çok yakışmış.şık ve rahat bir kombin yaratmışsınız.blogunuzu takibe aldım bende beklerim.
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)