31 Mart 2013

Welcome Spring

Bugün İstanbul'da çok uzun zamandır beklediğimiz bir hava vardı. Sıcaklık yaklaşık 25 derece ve insanın içini kavuran bir güneş... Aylar sonra ilk kez kısa kollu bluzla dolaştım ve kot pantolon fazla geldi. Güneşin iliklerime kadar ulaştığını hissettim:) Tabiki böyle güzel bir havada boğaza inmemek olmazdı. Arabamızı Rumeli Hisarı'nın otoparkına bıraktık ve eşimle birlikte başladık yürümeye. Hem yürüdük hem fotoğraf çektik. Bebek' de ki meşhur mini dondurmada mola verdik ve kendimizi Ortaköy'de bulduk:) Ortaköy'e ulaştığımızda yorgunluktan bayılmak üzereydim.
Buarada ben birazcık sarışın oldum:) Kuaförüm yapalım mı dedi, ben de yap dedim:)







Boğazdaki muhteşem yapılardan sadece birkaçı...







Bu dondurma kesinlikle sıra beklemeye değer:)


Benim Pazar günüm böyle geçti... Siz neler yaptınız?

Ayakkabı / Shoes : Fred Perry
Çanta / Bag : Mango
Bluz / Shirt : Koton

7 yorum:

  1. yeni renk çok yakışmış ben boyunu da çok sevdim yüzüne çok gitmiş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,alışmaya çalışıyorum:)

      Sil
  2. ooo oralara bahar çoktaan gelmiş :D
    çok tatlı karelerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Evet 1 günlük bahardı...Bugün yine serin yine bulutlu

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Çok rahat bir ayakkabı ama eski sezonlardan...

      Sil
  4. baharın renklerini seviyorum çantanın rengi çok güzel :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)