05 Mart 2013

Saç Bakımı

Hasta yatağımdan ikinci post geliyor :)
Saçlarımı kestirdikten sonra daha iyi bakım yapmaya karar verdim. İlk işim çam terebentin almak oldu. 200 ml şampuanın içine 7-8 damla damlatıyorsunuz. Saçlar güçleniyor,yağlanması gecikiyor ve daha hacimli görünüyor. Çam terebentinin insan vücuduna daha birçok faydası var. Birazcık kokusuna katlanmanız gerekecek. Kullanmaya başlayalı daha 10 gün olmasına rağmen saçlarımın dökülmesi çok azaldı ve hacim kazandı. İkinci olarak kuaförümün önerisiyle Kerastase Elixer saç bakım yağı kullanmaya başladım. Her saç tipine uygun seçenekleri var. Ben ince telli saçlar için olan çeşidini aldım. Saçı ağırlaştırmıyor, yapıştırmıyor,kolay taranmasını sağlıyor ve besliyor. Güzel kokusuyla çam terebentini de bastırıyor:) Tabi şampuan seçimide çok önemli. Ben uzun zamandır Glıss kullanıyorum ve çok memnunum. Glıss in sıvı saç kremi de oldukça iyi.



2 yorum:

  1. Çam terebentini bende kullanıyorum ara ara ve gerçekten işe yarıyor;)

    bu arada bende mimin var, eğer yapmak istersen ;))

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/03/terleten-mim.html

    YanıtlaSil
  2. blogdaki çekilişimi duyurmak isterim..

    http://fashionsletter.blogspot.com/2013/03/hediye-boaz-design.html

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)