23 Mart 2013

Beşiktaş Turu

Bugün Beşiktaş'da işim vardı. Sonrada eşimle birlikte Beşiktaş turu yapalım dedik. Beşiktaş'a çok büyük bir Koton mağazası açıldığını duymuştum, gelmişken gidip göreyim dedim. Gerçekten güzel bir mağaza olmuş,2 katlı ama çok yüksek tavanlı ve ferah bir yer. Gitmişken birkaç parça denemeden olmazdı:)







Günlük hayatta tişört çok fazla kullandığım bir parça. Hırkaların içinde,ceketlerin içinde her türlü kombin yapılabiliyor. Ben ortadaki siyah-beyaz yakası taş işlemeli bluzu çok beğendim. Ama maalesef small beden kalmamıştı,başka bir Koton'a bakacağım. Kumaşı penye değildi, daha ince değişik bir kumaşı vardı. Jean, blazer ve topuklu ayakkabıyla güzel bir kombin olacağını düşündüm. Diğer ikisi ise günlük normal tişörtlerdi. Çok fazla vaktim olmadığı için başka şeyler bakamadım.
Koton'dan sonra küçük bir Beşiktaş turu yaptık ve erkenden evimize döndük.






3 yorum:

  1. super cute!

    www.glamourgirl-bg.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. yorum için teşekkür ederim kuzu öperim

    YanıtlaSil
  3. wow dev bir mağaza olmuş cidden, merak ettim..
    bir ara yolumu düşüreyim..

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com
    sevgiler, eda :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)