08 Şubat 2013

Makyaj Zamanı

Bugün iş yerinde arkadaşlarla sohbet ediyorduk ve beni hiç makyajsız görmediklerini söylediler ve hata her sabah bıkmadan nasıl uğraşabildiğimi sordular. Ben buna uğraşmak demiyorum aslında bence bu hayatın gerekliliği tıpkı su içmek gibi :) En azından benim için öyle. Bunun kendine güvenle hiçbir alakası yok,bence bu zevk meselesi. Ben makyaj yapmayı, her an bakımlı ve canlı görünmeyi seviyorum. Her zaman çok detaylı makyaj yapmıyorum tabiki. Haftasonları özel bir yere gitmeyeceksem consealer, rimel, allık ve ruj yeterli benim için. Ama işe giderken veya bir planım varsa dipliner ve göz kalemim olmadan asla:) Profesyonel makyaj dışında göz farı pek kullanmıyorum. Yalnızca kaş dipleri için ten rengi aydınlatıcı kullanıyorum. Hatta bir gün makyaj yaparken aşama aşama fotoğraflayıp size güzel bir post hazırlamayı planlıyorum:)
Lafı yine çok uzattım.Oysaki tek isteğim yeni aldığım birkaç ürünü göstermekti. Flormar da oje bakarken mat ojeleri farkettim ve denemek istedim. Çok fazla renk seçeneği olmadığı için kırmızıyı tercih ettim.Sürer sürmez kuruyor ve bence mat oje gayet hoş görünüyor.Tavsiye ederim.



Ten rengi oje denemiş miydiniz? Benim favorilerim arasındadır. Sürdüğüm zaman fotoğraflayamadığım için yalnızca ojeyi paylaşıyorum. Tırnakları bakımlı ve temiz göstermenin güzel bir yolu.


Bir kaç gündür rimel arayışındaydım. En son YSL kullandım ve inanılmaz memnun kaldım. Tek problem bir ay gibi kısa bir sürede rimel kuruyor ve kullanılmaz hale geliyor. Bu durum mali açıdan pek olumlu birşey değil tabiki. YSL den önce Estee Lauder kullandım. Uzun fırçası ile çok kullanışlı ve kirpikleri oldukça uzun gösteriyor. Bu sefer farklı birşey denemek istedim ve Lancome Hypnose Drama aldım. Yarın deneyip izlenimlerimi paylaşacağım... Twitter dan takip edebilirsiniz. Bakalım kıvrık fırçası ne kadar etkili.




Gelelim rujlara...Ben buğday tenli olduğum için kırmızı, bordo gibi koyu renkler bana hiç yakışmaz. Bu renklerin kesinlikle beyaz tenliler tarafından kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Benim gibi buğday tenlilere pembe ve şeftali tonları yakışıyor. Ben genelde tercihimi fuşyadan yana kullanırım. Aşağıda göreceğiniz ruju Sephora dan yeni aldım. Biraz parlak hatta oldukça parlak :) Canlı ve mutlu görünmek için harika bir tercih...En kısa zamanda sürülmüş halini de fotoğraflıyor olacağım.



Şimdilik yeni ürünlerim bu kadar. Yakında cilt bakım ürünlerim ve tavsiye edeceğim selülit kremleri ile burada olacağım. 

Sevgiler




3 yorum:

  1. Canım oje harika duruyor. :) hypnose drama hakkında ki yorumlarını merakla bekliyorum.
    bloguma da beklerim :) burdakozmetikkonusulur.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) hypnose drama yorumumu yayınladım...

      Sil
  2. Flormar mat ojenin aynısından bende çok memnunum.Rimelde ise Hypnose favorimdir.Dramayı hiç denemedim.

    http://makyajkelebegi.blogspot.com/


    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)