20 Şubat 2013

İstanbul Blog Yazarları Buluşması

16 Şubat Cumartesi günü sevgili Nimo blog yazarlarını bir araya getirdi. Astoria AVM, Cafe Nero'da gerçekleşen organizasyon oldukça kalabalık ve bir o kadar da keyifliydi. Sıcacık gülümsemesi, ikramları ve hediyeleri için Nimo'ya tekrar teşekkür ediyorum.
Uzun süredir takip ettiğim blogger Duygu ve Aysun'la tanışmak beni ayrıca mutlu etti. Ne kadar sıcak,ne kadar samimi olduklarını zaten blog yazılarından da hissedebiliyordum. Ayrıca tanışıp aynı sıcaklığı,samimiyeti görmek beni gerçekten mutlu etti :)

 



5 yorum:

  1. Canım bende seninle tanıştığıma çok memnun oldum. Güzel sözlerin için ayrıca teşekkürler ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende,bende,bende:)
      rica ederim vallahi gerçekleri söyledim:)

      Sil
  2. Bende memnun oldum kujum :) öperimm

    YanıtlaSil
  3. En güzelien fit anne adayı:)
    bende öptüm

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)