25 Ocak 2013

Instagram | Haftanın Özeti

İlk başta instagramı pek sık kullanmıyordum.Unutuyordum,alışkanlık olmamıştı falan.Ama şimdi öyle bir alışkanlık oldu ki gördüğüm şeyleri,gittiğim yerleri,günlük kombinlerimi kısacası günümün içindeki herşeyi paylaşır oldum.

Beni instagramdan takip etmeniz için adresim ifashionbank  :)

Bu hafta neler mi var?

Butigo'dan aldığım botlarım,ayakkabılarım ve H&M elektrik mavi ceketim



Kırmızı Forewer New paltom ve Murano bilekliklerim



Kocamın sürpriz,mis kokulu çiçekleri,biraz Belçika waffle ı ve birazda çakır keyif



Ve birazda nostalji...Hayatımın en heyecanlı günü ve en sevdiğim kostümüm yani gelinliğim :) (Special thanks to Vakko Wedding) , Cannes sahili ve Monaco Sarayı


Herkese güzel bir haftasonu diliyorum

Sevgiler:)

7 yorum:

  1. I adore everything you do

    YanıtlaSil
  2. Nasıl bu mor botlardan memnun kaldınız mı rahatlar mı acaba? Kalitesi nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      botlar inanılmaz rahat.İşyerinde bütün gün ayağımdaydı ve hiç rahatsız etmedi.Renginden dolayı kombin yapmak biraz zor :) siyah bir kotla giyiliyorsa bence beyaz basic tişört ve üzerine mor bir aksesuarla güzel bir kombin olur...yada mor bir hırka...

      Sevgiler

      Sil
  3. çok güzel bir gelin olmuşsun canım, keşke boydan bir fotoğraf koysaydın. gelinliğin alt kısmını merak ettim ;))

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş fotoğraflar.. Ben de bloğumda Jimmy Choo for H&M ayakkabı hediye çekilişine beklerim:) http://trendmodastil.blogspot.com/2013/01/hediye-zaman-jimmy-choo-for-h-ayakkab.html

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)