11 Ocak 2013

Ayakkabı Aşkı

Benim hayatımda ayakkabının ayrı bir yeri var.Bence bir bayanı şıklığını gösteren en gösterişli aksesuarı ayakkabısıdır.Eskiden bukadar çok çeşit yoktu.Üç ana renk ayakkabıya sahip olmak gayet yeterliydi.Siyah
lacivert ve kahverengi...Ama şimdi yüzlerce çeşit ayakkabı var.Benim gözümde hepsi yenmeyi bekleyen bir lolipop şekeri:) Öyleki ben artık kıyafetime uygun ayakkabı değil,ayakkabıma uygun kıyafet arar oldum:)Lafı fazla uzatmadan sizi hazırladığım renkli dünyayla başbaşa bırakmak istiyorum.












2 yorum:

  1. Hepsi çok güzel.Ama dolapta yer kalmadı..)) Teşekkürler canım.
    http://satinfan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben de tam bir ayakkabı tutkunuyum :)

    makeitffashion.blogspot.com

    Buse

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)