28 Ocak 2013

İndirim Rüzgarı

Alışveriş düşkünü her insan için indirim çok önemli bir hedeftir. O çok beğendiğiniz ürünü indirimden aldığınızda yaşadığınız hazzı bir düşünün. En azından benim için öyle. Çünkü vicdanınızı rahatlatacak çok güzel bir bahaneniz olur, “ama çok ucuzdu”…
Alışverişi cazip kılan tek şey indirim değil tabi ki, almak istediğiniz ürün ve hizmetin kolay ulaşılabilirliği de önemli bir unsur. Özellikle çalışan insanlar için sık sık alışveriş merkezlerini ziyaret etmek, tatil organizasyonlarını yapabilmek için tur şirketlerini gezmek, indirimli ürünleri mağazalardan takip etmek oldukça güç. İşte tüm bu nedenlerden dolayı online alışveriş çılgınlığı giderek artmaya başladı. Bende bu sistemin en yoğun kullanıcılarından biriyim.Blogumda görüp beğendiğiniz ayakkabıların çoğunu,kozmetik ürünlerini, çantaları ve elbiselerimin bir kısmını online alışveriş sitelerinden satın alıyorum. İstediğim birçok markaya internet üzerinden rahatça ulaşabiliyorum. Eşime çiçek yada çikolata göndermek istediğimde bunu tek tıkla yapabiliyorum. Tatile gitmek istediğimde istediğim ülkeye, istediğim otele tüm detaylarıyla internet sitesinden ulaşabiliyorum.Yalnızca çalışan insanlar için değil, oturduğu yerden tek bir tıkla alışveriş zevkini tatmak isteyen herkes için bu siteler büyük bir kurtarıcı.
Giyimden gıdaya, elektronikten seyahate spora, sağlıktan kozmetiğe, oyuncaktan ev & bahçe aksesuarlarına, birbirinden farklı hediye seçenekleri ve önerilerine, uçak biletinden otel rezervasyonlarına kadar tüm ihtiyaçlarıma tek bir linkten ulaşabileceğim harika bir site keşfettim.İndirimli ürünlere kolayca ulaşabildiğim gibi kazandığım indirim kuponuyla alışverişim daha da zevkli hale geldi.Ve bu keşfimi sizinle paylaşmak istedim.
 
 
  İhtiyacınız olan her şeye tek tıkla ulaşabileceğiniz, üstelik indirim kuponları ile alışverişlerinizi daha da cazip hale getirebileceğiniz harika bir site. Zara, Mango, Mudo, Koton, Adil Işık, Top Shop, Prada, Dockers, Vakko gibi daha bir çok büyük markanın online alışveriş sitesine de yine tek tıkla yine bu siteden  ulaşabilirsiniz.14 Şubat Sevgililer Günü yaklaşırken “Sürpriz Hediyeler” bölümüne hemen göz atın derim,ben aynen öyle yapıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)