24 Eylül 2012

Yeni Keşiflerim

Herkese merhaba:)
Cumartesi akşamı çok yakın bir arkadaşımın düğünü vardı.Düğün kıyafetimi ayrıca yazacağım zaten.Ben bu sefer düğün makyajımı kendim yapmaya karar verdim ve iyi bir fondöten ve pudra arayışına geçtim.En son Estee Lauder Doble Wear kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım.Yine aynısı almak düşüncesiyle Sephora ya gittim.Ancak satış danışmanının ısrarına karşılık Make Up Forever denemeye karar verdim.Çok çabuk etkilenen bir yapım var galiba:)Ne getirseler,ne anlatsalar iyi tamam,deneyeyim bari deyiveriyorum.Tam yağlı müşteri derler ya,hayır demeyi bilmeyen işte o benim:)Make Up Forever'ı zaten biliyordum,bu vesileyle de deneme şansım oldu.

Fondötenin kapatıcılık özelliği gayet iyi ve ince bir yapıya sahip.Ben ilk kullanışımda çok memnun kaldım.


 
Pudrayı fondötene göre biraz daha bronz seçtim.Fondötenin üzerine,geniş ve yumuşak bir pudra fırçası ile uyguladığınızda sonuç mükemmel diyebilirim.O kadar hareket etmeme rağmen bütün gece yüzümde hiç parlama olmadı.
 
 
 
Gelelim parfüme:) Ben her şişe bittiğinde yeni bir parfüm alırım.Şimdiye kadar aynı parfümü ikinci kez kullanmışlığım yoktur.Geçen kış Lady Million kullandım ve ilk defa  ikinci kez kullanmayı planlıyorum,çok beğendim.Bu yazı ise Jimmy Coo ile geçirdim.Çok iyi bir performans alamadım.Bu kez kalıcılığı konusunda oldukça iyi yorumlar okuduğum ve diğer tüm ürünlerinden çok memnun kaldığım Estee Lauder denemeye karar verdim.Ve kesinlikle doğru tercih yapmışım.Bütün gün kokusu üzerimde kaldı diyebilirim.
 
 
 
Sevgiler.....
 
 
 
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)