18 Eylül 2012

Pembe Blazer


Bu sabah bir uyandım ki gökyüzü karanlık,yağmur yağıyor,kasvetli bir hava.Böyle havalarda hiçbirşey yapmak istemem ben.Evde bütün gün yatmak isterim,ne de güzel olurdu.Belki yorgunluktan belki uykumu alamadığımdan içimden nedense siyah giyinmek geldi hatta bugün saçlarımı bile yapmadım diyebilirim.Ama yine dayanamadım ve son anda kıyafetime bir renk katayım dedim:) Biraz renklenmek ve enerji almak için pembe blazer ceketimi aldım.Blazer ceketlerin her türlü kombinle olan uyumunu çok beğeniyorum.Kumaş pantolonla da kotlarlada çok rahat kombinlenebiliyor.


 
Ceket: BERSHKA
Bluz: ROMAN
 
Bugün siyahları renklendirmek konusunda yalnız değildim.Canım arkadaşım Niyan:) da siyah pantolonunu çok şeker sarı bir bluzla renklendirmişti.Sarı siyah uyumunu herzaman çok sevmişimdir yine çok sevdim.



 
Bluz: Newyork Company
Hırka: BERSHKA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)