10 Eylül 2012

Bir Nikah Günü

Herkese kucak dolusu sevgiler:)
Nikah düğün derken artık ne giyeceğimi şaşırdım,saçımı yapmaktan hatta en sevdiğim şey olan makyaj yapmaktan bile sıkıldığımı hissettim.Hatta pazartesi günü işe giderken saçımıda yapmıycam,makyajda yapmıycam dedim ama yine dayanamadım tabi:) Can çıkar huy çıkmaz derler:)
Nikah töreni için mor şifon elbisemi tercih ettim.Hem rahat hemde renginin tenime yakıştığını düşünüyorum.Acaba siz de aynı fikirde misiniz:)?Buarada saçlar kuaför ürünü değil bizzat ben kendim yaptım:)Artık maşa konusunda uzmanım.Test ettim ve gördüm ki kuaförden daha iyi ve daha sağlam yapıyorum.Bu dalgaları elde etmek için kalın maşa kullanıyorum.

 
 
 
Elbise: HERRY
Ayakkabı: Charles&Keith
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)