20 Temmuz 2015

Sade

 
 
Bu postun asıl amacı kolyeler :) Bu sezon çoklu kolyeler çok moda, zaten her yerde görüyorsunuzdur. Benim kolyem iki ayrı parça ve ikiside kayınvalidemin hediyesi :) Kısa olan kolyede eşimin ve oğlumun ismi yazılı, sanırım Silivri' de bir kuyumcudan almış. Uzun olan kolye ise kendisinin bana bayram hediyesi, Beşiktaş Çarşı' da bir kuyumcudan almış. Ben iki kolyemi bir arada çok sevdim, siz ne dersiniz ? :)
Kombinden de bahsedecek olursak tam yaz sıcaklarına uygun diyebiliriz. Bu tarz iç göstermeyen, yakası ve koltuk altı makul ölçüde atlet bulmak o kadar zor ki... Bu yaz imdadıma Mango yetişti.
Ayağımda sürekli aynı ayakkabıların olduğunun farkındayım ama o kadar rahatlar ki birini dışarda birini ofiste hiç ayağımdan çıkaramıyorum :)
Bu pantolonu da beni basenli gösterdiği için (sanki hiç yokmuş gibi:)) hiç sevmiyorum aslında ama almış bulunduk bir kere. Desenli pantolonda Zara' nın üzerine tanımıyorum...
 
Sevgiler
 
Pantolon: Nara Max, Bluz: Mango, Çanta: Nine West





1 yorum:

  1. Blogunuz çok güzel ayrıca paylaşımlarınızı beğendim. Başarılar diliyorum takipdeyiz.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)