07 Temmuz 2015

Colours

 
Günaydın :)
Milla By Trendyol markasının elbiselerine olan hayranlığımı önceki yazımda belirtmiştim. Bu elbisede yine çok beğenerek aldığım hem deseni hem kumaşıyla tam yaza uygun bir parça.
Ben renklerin insan psikolojisi üzerindeki etkisine inanıyorum ve çiçekli, renkli kıyafetlerin bana ekstra enerji verdiğini düşünüyorum.
 
Sabah işe giderken her zaman düz ayakkabıları tercih ediyorum. Çünkü öğlen ofis dışına çıktığımda da düz ayakkabılar kurtarıcım oluyor. Asla topuklu ayakkabılarla avm gezebilen, alışveriş yapabilen biri olamadım, olabilenleri takdir ediyorum :) Kombinimi ofis dışında espadriller, ofis içinde ise topuklu ayakkabılarımla paylaşmak istedim. Instagramdan takip edenler görmüşlerdir, dün saçlarda yine bir değişiklik yaptım. Brushlight dedikleri, uçlarda hafif renk geçişlerini denemek istedim. Sonuç baya beğenildi, siz ne düşünüyorsunuz? Bu arada unutmadan ;
 
Instagram: ifashionbank 
 
Sevgiler :)
 
Elbise: Milla By Trendyol (Yeni sezon) , Espadril: Tarzbutik (instagram)  Ayakkabı:Hotiç,        Çanta: Nine West (Yeni Sezon)




2 yorum:

  1. Elbisenin dokusu harika görünüyor, renklerde çok güzel :)

    Sevgilerr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kumaşı gerçekten çok rahat. Hem esnek hem yaza uygun hafiflikte :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)