23 Mart 2014

30 Olduk

Herkese merhaba,
Hem yaşadığım bazı sağlık sorunları hem bebeğin odasının tadilatı derken blogdan çok uzun süre uzak kaldım. Size 30. haftanın sonundan sesleniyorum. Zaman çok çabuk geçiyor. Doğum zamanı yaklaştıkça merakımda heyecanım da artmaya başladı. Bir yandan oğlumu çok merak ediyorum bir yandan da şu an ki durumumuzdan aşırı derecede keyif alıyorum.
Son 3 haftasonu devam eden tadilat bizi biraz yordu ama sonunda bitti :) Sonuç ise memnun edici...
Bu haftasonunu güzel havayıda fırsat bilip kendimize ayırdık. Uzun zamandır gidemediğimiz Bağdat Caddesinde yemek yiyip, yürüyüş yaptık. Çok çabuk yorulup, belim ağrıdığı için haftasonu gezmelerimiz eskisi kadar verimli değil tabi :) Koca göbeğimi özlerim belki diye birazda fotoğraf çektik :)









7 yorum:

  1. Fotoğraflarınızı görünce hamileliğim aklıma geldi. Özellikle son zamanlarda çok heyecanlandığımı hatırlıyorum. Hem bir an önce doğsun istiyordum hem de biraz korkup hazır degilim diye dusunuyordum. Ama hepsi geçti.

    Allah bir avazda kurtulmayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  2. çok tatlısınız en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde kucağınıza almanız dileğiyle=)
    biz daha yolun başındayız, 14 haftalıyız ama şimdiden heyecan sardı bir an önce büyüsün istiyorum. her ultrasonda biraz daha büyüdügünü görünce mutluluk kaplıyor =))

    YanıtlaSil
  3. Following you now with GFC and Bloglovin. Will appreciate if you follow back too!
    xoxo
    http://www.redraoalice.blogspot.com/2014/03/april-blog-giveaway-benefit-oriflame.html

    YanıtlaSil
  4. Yediden Yetmişe Blogger Buluşması 1

    Uzun zamandır plandığım blogger buluşmasını, sevgili Saglıklı Mutfak Hilal ile gündeme getirmeye karar verdik.

    Bundan bir kaç sene önce yaklaşık 120 kişinin katıldığı bu güzel buluşmayı yenilemek ve siz blogger dostlarımızla tanışmak istedik.

    İstanbul'da bulunan tüm moda, yemek, teknoloji, anne-bebek, gezi, mekan, fotograf, dekarasyon, makyaj yazan tüm blog yazarları bu buluşmaya davetlidir.

    Bizlerle keyifli bir kaç saat geçirmek isterseniz, yapmanız gereken bulusma2014@gmail.com adresine isim, soyisim ,blog adı ve telefon numaranızı yazarak "Geliyorum" demek.

    80 kişi ile sınırlı olan bu güzel buluşmada sizleri çok güzel hediyeler bekliyor olacak.

    Haydi acele edin. Katılım ücreti 25 Tl dir. 3 mayıs cumartesi günü yapılacaktır.

    Tüm detaylar www.birdemliksohbet.com adresinde..

    Sormak istediğiniz her bilgi için bizlere, bulusma2014@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Güzel yorumlar için herkese teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. canım benım harıkaısn sen bak 30 olmus bır tas anne goruyorum ben... tu tu tu :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)