18 Şubat 2014

My Little Ocean

Herkese merhaba,
Şubat ayında bahar havası yaşamak sizi de hem mutlu edip hem korkutuyor mu? Açıkcası ben bu iki duyguyu bir arada yaşıyorum. Sanırım mutlu olma kısmı daha ağır basıyor. Hele bir de kendimi sahile atıp yürüyüş yapabileceksem... Doktorun en çok önerdiği şey yürüyüş olduğu için haftasonları güzel havaları fırsat bilip kendimizi ya Belgrad ormanına yada sahile atıyoruz.
Şu an 26. haftanın içindeyim ve dolabımda bana olan 4 elbise,1 hamile pantolonu var. Artık ne giyeceğimi şaşırmış durumdayım. Bahar yaklaştıkça içimdeki şıkır şıkır giyinme isteği gittikçe artıyor ama bu halimi de seviyorum:)










6 yorum:

  1. Çok şık bir hamile kombini olmuş. Şimdiden sağlıklı doğumlar dilerim:) http://bellemelange.net/blog/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekler için :) En kısa zamanda blogunu ziyaret edeceğim.

      Sevgiler

      Sil
  2. canım nefıs gorunuyorsun ınan her halın cok guzel...hamılelık prenseslık degıl mı sende bır prensesssın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm:) Çok teşekkür ederim... Gerçekten güzel bir dönem bitmesini istemiyorum.

      Sevgiler

      Sil
  3. Öncelikle çok tatlı bir hamişsin:) takipteyim bilesin. yalnız birşey sormak istiyorum. lütfen bana bu spor ayakkabıları hangi mağzadan aldığını söyleyebilirmisin. çünkü bugün bütün günümü bu ayakkabıları araştırmakla geçirdim. çok rahat olmalılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Keşke mail adresini bıraksaydın. Umarım cevabımı görebilirsin. Ayakkabıların aslında bir özelliği yok. Sıradan beyaz nike, boynerden almıştım. Ama rahatlık konusunda çok haklısın :)


      Sevgiler

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)