20 Haziran 2013

Kısa Kollu Ceket

Herkese Günaydın,
Malum hava artık iyice ısındı. Benim gibi özellikle müşteri ziyaretlerinde ceket giymek zorunda olanlar için zor günler. Bu sıcakta hem rahat etmek hem de şık görünebilmek için kısa kollu ceket kullanmaya başladım. Bu ceketi İpekyol' da görür görmez bayıldım zaten:)
 Bütün pantolonlarım üzerimden düştüğü için bu sabah giyinmekte gerçekten zorlandım. Siyah beyaz kıyafetimi renklendirmek için de nar çiçeği ayakkabılarımı kullandım. Ama güniçinde bir değişiklik yapıp, ceketin üzerindeki bej çizgiye uyum sağlamak için bej ayakkabı da giyebilirim. Eğer değişiklik yaparsam postu güncelleyeceğim.

Sevgiler








Jacket / İpekyol
Trouser / Journey
Shoes / Hotiç
Bag / İpekyol
Earing / İpekyol

2 yorum:

  1. çok şıksın tatlım, neyseki bize kıyafet serbest :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba siteni yeni kesfettim ve cok begendim artik üyenim.Benim de moda blogum var ziyaret etmek istersen beklerim.Sevgiler... http://ipekkuzucu.blogspot.com

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)