27 Haziran 2013

Ofis Klasiği

Herkese merhaba,
Aslında güzel bir haberle başlamak istiyorum. Sonunda beklediğim terfiyi aldım ve keyfim inanılmaz yerinde. Zaten çok yoğun çalışıyordum şimdi aynı yoğunluk, üzerine biraz daha sorumluluk eklenerek devam edecek. Ama sorun olmuyor çünkü çalışmayı gerçekten seviyorum. Özellikle başarıyı yakaladıkça daha da haz veriyor insana.
Eskisi kadar bloguma vakit ayıramıyorum. Sabah işe gelirken eşime bin ricayla çektirdiğim fotoğraflar dışında özel birşey yapamıyorum. Bundan sonra haftasonları bloguma daha çok vakit ayırıp, sizinle daha güzel paylaşımlarda bulunmayı umuyorum:)

Siyah ve beyaz çalışan her bayan için vazgeçilmezdir. Hem iş ortamına uyum sağlar, kıyafete kurumsal bir kimlik kazandırır hem de kombinlemesi çok kolaydır. Bende bu sabah saçıma maşa yapacağım derken (kısacık saça nasıl yaptım ben de bilmiyorum :) ) geç kaldığım için, beni hiç oyalamayacak ve uyum garantisi kesin olan kıyafetler seçtim.
İşe gelirken birazcık yürüdüğüm için babetle gelmeyi tercih ediyorum. İş yerindeki dolabımda hemen hemen her renk ayakkabı mevcut olduğundan sıkıntı yaşamıyorum :)




İşte benim böyle bir sorunum var. O çantamın fermuarı hep açıktır. Birgün içindeki herşeyi çaldırdığımda aklım başıma gelecek inşallah :)


Blouse / Koton
Trousers / Twist
Bag / Charles Keith
Shoes / Ankara - TOMAlı Hilmi'den

Ve bu da masamın son hali :)


4 yorum:

  1. tebrik ederim canım, yine çok şirin görünüyorsun..

    YanıtlaSil
  2. tebrikler!! insanın emeğinin karşılığını almasından daha güzel bir şey olmasa gerek;)

    YanıtlaSil
  3. Love your top
    and hair style!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)