17 Haziran 2015

Rahatlık mı? Şıklık mı?

 
 
Bazen rahatlık mı, şıklık mı ikileminde kalırız hepimiz. Bunun en önemli nedeni de o günkü ruh halimizdir. Ben son zamanlarda çok sık olarak bu ikilemde kalıyorum ve nedense rahatlık daha ağır basıyor. Hayatımı çok yoğun yaşamaya başladığımdan mı, vakitsizlikten mi yoksa yaşlanmaya mı başladım bilemiyorum :) Belki de daha zayıf gösterdiğindendir :) Spor ayakkabı ve bol kesim boyfriend jean ler en iyi arkadaşım oldu son zamanlarda... Hatta bol tişörtler :)
Boyfriend jeanlerin daha zayıf gösterdiği konusu baya tartışılır. Ama benim gibi basenli bir yapınız varsa emin olun daha zayıf görüneceksiniz :)


 






Tabi birde dengesiz giden hava ve bir türlü tam olarak gelemeyen yaz var :)

Jean: Zara(Yeni sezon), Tişört: Zara, Mont: Zara, Çanta: Guess, Ayakkabı: Lacoste, Gözlük: Rayban



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)