24 Eylül 2014

Yaşlanmak mı? ASLA

Herkese merhaba,
Hayatta en büyük korkuların nedir diye sorsalar, yaşlanmak ilk sıralarda yer alırdı benim için... Her yaşın ayrı bir güzelliği var tabiki ama bu güzellikleri yıllara yenilmeden yaşama taraftarıyım ben... Cilt konusu kesinlikle kişiye özel bir konu çünkü burada genler devreye giriyor. Ben bu konuda şanslı azınlık gruptanım sanırım. Peki sadece genlere güvenip herşeyi oluruna bırakmak yeterli mi? Hayır...
Yaş 30+ olunca cildi dışardan desteklemeye başlamak gerekiyor. Bende, belki ufacık da olsa bir faydası olur diye kendi cilt bakım ürünlerimi sizinle paylaşmak istedim.


İşte benim küçük hazinem... Biotherm gece-gündüz selülit kremini hamileliğimden beri düzenli kullanmadığımı itiraf ediyorum. Selülitten yana çok dertli biri değilim ama doğum kiloları nedeniyle sanırım artık dert edinmeye başlasam iyi olacak :) Geçen yaz düzenli kullanıp aynı zamanda rejim yapınca faydasını gördüm.
Biotherm yüz yıkama jelini, makyajım olsun yada olmasın her akşam düzenli olarak kullanıyorum. Cildi gerçekten çok güzel temizliyor, makyajdan iz kalmıyor.
İş peelinge gelince biraz daha etkili birşey aradım ve tavsiye üzerine Clinique denemeye karar verdim. Peelingi haftada 1 kez yapıyorum ve gerçekten cildimin nefes aldığını hissedebiliyorum.
Cilt bakımında kilit nokta nedir biliyor musunuz? Cildi güneşin zararlı ışınlarından korumak... Bu konuda biraz daha kozmetikten uzak bir ürün seçtim. Nuxe markasını duymuşsunuzdur. Göz makyajı temizleme jelini de kullanıyorum ve çok memnunum. Burada bahsedeceğim ise güneşten ve hatta bütün gün ofiste bilgisayardan, florasanlardan yayılan zararlı ışınlardan bile cildi koruyan bir ürün. Ben genelde makyaj öncesi sürüyorum. Zaten yumuşacık bir yapısı var ve cilt tarafından anında emiliyor.


Ve benim en güçlü iki silahım. Estee Lauder ürünlerine olan aşkımı bu posta zaten sığdıramam. Kapatıcı, fondöten, rimel hepsi harika ürünler ama bu krem muhteşem. Doğumgünümden birkaç gün önce Sephoradan %20 indirim kuponu geldi. Bende doğumgünümde kendimi biraz şımartayım dedim. Bu üründen çok memnun kalıp, bitince tekrar alacaksını dediler ve haklı çıktılar. İlk kullanımdan itibaren farkı anlayabiliyorsunuz. Bu krem kırışıklıklara savaş açmanın ilk adımı ama kesinlikle çok etkili. Fındık kadar hatta daha da az uygulamanız yeterli. Sonuç ise canlı, yenilenmiş ve yumuşacık bir cilt...
Daha önceki postlarda göz çevresi bakımından bahsetmiştim. Doğum insan vücudunu her açıdan etkileyen bir olay. Özellikle de nem kaybı... Vücut nem kaybettikçe malesef kırışıklıklar oluşmaya başlıyor. Bende doğumdan sonra gözaltlarımda kırışmalar olduğunu farkettim ve hemen tedaviye başladım. Şu an o kırışıklıklardan eser yok diyebilirim, kaybettiğim nemi geri kazandım.

Benim şimdilik anlatacaklarım bu kadar? Sizin vazgeçemediğiniz ve tavsiye edeceğiniz ürünler var mı?

Sevgiler

4 yorum:

  1. 30 a yakaştıkça ben nasıl kullanıcam ama mecbur diyorum :) yazınız çok güzel olmuş bu arada :) Bende blog uma beklerim http://eylullegel.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Wow – I love the pictures! Want all this stuff, too. You’re making me jealous!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♡
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♡
    Adoorablee.blogspot.com ♡

    YanıtlaSil
  3. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr sizi de bloga bekliyorum. eminim dikkatinizi çekecek...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)