13 Temmuz 2014

DRESS

Merhaba,
Elbise benim için hep zamansız, içinde kendimi hem rahat hem şık hissettiğim bir parça olmuştur. Bu postumda iki ayrı kombin paylaşacağım. Bebek olduğu için ne giyinip süslenecek ne de fotoğraf çekecek vaktim oluyor. Çoğu kıyafetiminde hala bana olmadığını düşünürsek işim baya zor aslında :) 
İki kombini de oğlumu anneme bırakıp alışverişe giderken aceleyle çektik. 


Bu elbisemi yıllar önce Mango' dan almıştım. Çok rahat bir model. Lumberjack Slipper lar ise yeni ve çok rahat...


Bende modaya uyup tepedenmoda fotoğrafı çekeyim dedim :)


Bu elbisede Yargıcı indiriminden aldığım, çok sevdiğim bir parça. Keten kumaşı sayesinde asla terletmiyor. Terlikler ise Deriden Frau marka. Bir ayağıma Birkenstock, bir ayağıma da Frau giydim alırken. Birkenstock %100 ortapedik, Frau %50. Ama Frau bana çok daha yumuşak ve çok daha rahat geldi ve onu tercih ettim. Şu günlerde nereye gidersem gideyim ayağımda. Tavsiye ederim.

Sevgiler


1 yorum:

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)