20 Kasım 2013

Relax

Herkese merhaba,
Bu sezon yine oversize kazaklar çok moda. Ben bu modanın uzun süre devam etmesini istiyorum :) Artık buna rahatlık mı dersiniz, tembellik mi bilmiyorum :) Bu kış oversize güzel bir kaban almayı da planlıyorum. Zara' da şık modeller görmüştüm ama başka önerisi olan varsa paylaşırsanız çok sevinirim. Çok kalın giyinmeyi sevmediğimden Mango' nun bu ince dokulu kazakları benim için biçilmiş kaftan oldu.





Jean / Zara
Jumper / Mango (New)
Bag / İpekyol
Rings / Taksim
Shoes / Mudo
Sunglasses / Rayban

3 yorum:

  1. perfect look! Love your blog and following you, it'll be very sweet of you to follow back:)http://www.jimmygorgeous.com/

    YanıtlaSil
  2. Bende Mango'da oversize kaban görmüştüm. Rahat kombininle yine çok güzelsin ;)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)